gårdagens matkoma








I helgen på fredagen blev de bio mys med bästa tjejerna. Vi gick för se hunger games, o fy vilken bra film! Resten av helgen spenderades hemma och bara ta de lungt. Vilket verkligen behövdes så skoltrött som jag är. Igår övertygade Isabelle mig att äta ute, och det riktigt svårt att säga nej till thai/kina mat. Provade också sushi vilket inte var alls gott, men! Har hört att tredje gången ska vara gott så har bestämt mig för att gilla de. Får se om det kommer att gå. Efter våran goa lunch gick vi runt i stan, sedan hemmakväll. Ja vi har en stark hobby för mat och onyttigt. Sen var de slutet på gårdagen. Har inte bloggat på länge men tycker de är svårt att blogga när de är bara skolan o sova som händer nu förtiden. Ska försöka bättra mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0