Study

Imorgon har vi ett stort prov i färglära. Vilken jag totalt glömt bort. Men tur är att jag känner att jag kan det mesta då jag har repeterat extremt mycket innan. Efter detta provet har vi matte nationella sen ska allt plugg och läxor vara klart! Så himla skönt. Jag är riktigt nervös inför matte nationella då jag kan säga rent av nu, jag suger på matte. Jag är nog en av dom dåligaste i matte och när jag börja gymnasiumet så har min kunskap om matte försvinnit helt totalt. Men förhoppningvis kommer jag kanske klara det. Får börja plugga. Imorgon får jag sov morgon! Så himla awesome. Tar mig till skolan vid 11 så jag kan äta i skolan sen gå på matte stuga sen göra mitt prov, sedan åka hem. När jag kommer hem imorgon ska jag fixa mig för sedan gå ut igen. Så himla taggad. Nu ska jag kolla på friends with benefits och sedan bara plugga.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0