Pirrar i magen

Imorgon är det nationella prov i matte. Jag kan säga rent av nu att det kommer nog garanterat gå skit dåligt. Men idag fick jag reda på att jag fått A i betyg på provet färglära som är det svåraste provet inom första året i frisör. Känns så jävla gött. Sen fick jag också A i essän på frisör delen. Betygen börjar gå upp åt! För de mesta ligger jag annars på C. Men vg är faktiskt också bra. Jag har förberett med lite mat inför imorgon. Har fixat frukt och imorgon ska jag göra en macka och köpa något gott att dricka. För jag tänkte, hey får jag blackout kan jag bara äta lite tills jag kommer på de. I helgen blir det garanterat fest, jag behöver komma ut och träffa människor så vidare. Jag är fan verkligen en sån person som går tbx till dom jag känner mig trygg med. Men inte denna helgen! Ska unna mig själv då alla prov är klara! Hoppas eran kväll blir bra, nu ska jag sova så jag får en godnatts sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0