Packar

Igår blev det ingen beachparty vilket var tur då jag la mig i sängen och insåg hur trött jag faktikst var. Somnade rätt fort efter de. Nu packar jag med mig lite saker för jag ska till min kusin idag och stanna där över natten. Sjukt taggad faktikst! Har blivit beronde av en ny serie som heter vikings och väntar på nya avsnitt ska komma ut. Har också sett klart sista avsnitt av vampire diaries säsong 4 och väntar in säsong 5. Snart är det sommarlov, kan inte sluta längta. Förra sommaren ägde. Inte bättre än 2010 sommar men ja helt okej. Hade saker att göra och var aldrig ensam. Samma ska bli för detta sommarlovet. Ska ruska bort alla personer som inte ger något posetivt i mitt liv och faktikst börja leva. Jag tror jag hade behövt de.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0