Fuck it

Känns så jävla typsikt. Hade fixat mig och börjat välja kläder så blir det inte av. Kan säga rent av att jag är besviken som fan. Helgen blir ändrade planer. Tror jag ska dra upp till min kusin istället. Så lovisa om du ser detta så lutar det sig att jag kommer till dig. Dock måste jag höra med pappa och mamma om körningen och han kommer hem imorgon. Jag hoppas jag kan få skjuts, annars får du hämta mig. Vårshowen är på fredag. Tänkte köpa en till biljett till en person. Men ja, det sket sig det med. Är glad jag inte gjorde :) Imorgon och fredag är det vårshow hela dagen sen på fredag ska jag nog dra ut och dra på fest. Ska ha hela helgen fullpackad med saker. Hoppas jag kommer kunna åka på lördag, kommer vara skönt att komma bort
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig! du är värd tusen gånger mer än så, fuck that person.. men om den skärper sig så kanske.. ses på torsdag, puss <3

2013-05-15 @ 23:16:01
Postat av: jennie

det va min förra kommentar, glömde bara skriva namn, puss

2013-05-15 @ 23:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0