Wanties / Ginatricot

 
 
Var inne på Ginatricot och dom har massa snyggt som man vill ha! Men jag ska hålla i mina pengar just nu. Har ansökt lite jobb till sommaren och våren så håller tummarna! På måndag ska jag färga håret. förhoppningsvis blir det bra. Tänker gå lite ljus brunare. Dagen har varit mysigt. Har "pluggat" i skolan och snackat med mina vänner. Åh mina vänner åker utomlands nästa vecka. Kommer sakna dom :( Annars har jag haft lite ont i huvudet så tänkt att jag ska upp och sova lite. I veckan fyller Erika år så vi ska fira henne. Och på lördag blir det utgång :) 
 

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fina grejer! :)

2013-03-06 @ 18:24:46
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0