Please don't leave, cuz he tells you too leave me.

Dagen började bra, jag och Ebba har suttit i uterummet och njutit i solen. Vi startade morgonen tillsammans själva vilket var rätt kul. Jag började min morgon med att ta ett bad vilket var bra då jag har ont i nacken. Sedan slängde jag på mig slarvkläder och valde att sminka mig utan något på ansiktet förutom ögonen och mörka ringar. Efter de möte jag upp Carro och gick 3 timmars promenad och lämnade lappar i brevlådor. Vi kom halvvägs... Skjut mig. Vi ska fortsätta nästa vecka. Men tror ärligt vi fick en av dem jobbigaste områden. Helt död idag. Imorgon är de sista dagen i skolan sen lov! Har längtat länge men kommer mest Sitta hemma och glo. Ska nog köpa ett nytt spel Och glo på de. Så jag kan få dagarna gå förbi. Låter bra, ska göra de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0