Along it was a fever.'

Åh kan denna dagen bli värre? Verkligen inte, men kan lova att den kommer bli värre. Jag tänker inte skriva av mig för mycket just nu. Men jag känner hat, sorg, ilska. Har nog bara en sådan dag idag. Jag gick hem från skolan också på grund av mitt privatliv. Och nej de är inget märkvärdigt att fråga mig om då jag är instängd person. Men jag känner mig förvirrad som fan idag. Jag fick höra massa saker från olika sidor. Och den dåliga sidan visades tydligen ha rätt. Suck.
 
 
 
 
 
Anyways. Imorgon ska jag ut och festa. Och jag tror jag behöver komma bort från verkligenheten ibland. Annars lär jag bli galen. Men de ska bli mysigt. Det är Earth hour imorgon vilket gör festen mycket roligare. Morgon dagens planer. (har redan planerat hela dagen så jag slipper sitta ensam hemma och fundera.) Rebecca kommer hit och vi ska mysa och snacka. De är sjukt hur mycket jag saknar den bruden. Sen ska vi fixa oss hos mig och jag ska laga lasange! Efter de ska hon nog på en annan fest men kanske ändrar sig och följer med mig. Vi får se imorgon. Nu ska jag ut. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0