A piece of me died.

Ligger just nu i min säng och lyssnar på favorit låten som spelas i repris om och om igen dem senaste dagarna. Älskar Lana Del Reys röst och texter så himla mäktiga! Släkten kommer idag igen fast en annan familj. Mysigt, äta god mat och prata som vanligt. Låter som en perfekt söndag för mig och en bra avslut på denna månaden. Hade inte min släkt kommit hade jag nog åkt till en gammal vän Albin som ska ha krök eller ja mini fest om man säger så. Jag ville gå då min gammla vän pia har åkt enda ner till falkenberg för spendera tid med oss som bor här. Hon är underbar måste träffa henne innan hon åker hem igen. Blev riktigt glad när hon sa hon ville jag skulle komma då hon åkt enda ner till falkenberg för umgås med klassen. Men istället kommer släkten så sa att vi träffas nästa vecka! Vi har lov nu så himla skönt. Jag har hållt mig fullt upptagen än så länge så jag slipper tänka på en annan grej. Nu ska jag döda högtalarna med Lana Del Rey. 
 
 
 
 
                         
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0