i'm back

har inte bloggat på sjukt länge men jag behövde en paus från bloggen, de kan bli så stressigt när man alltid har tanken att man måste blogga hela tiden. jag hoppas jag kommer blogga lite nu i sommar då jag jobbar ungefär varje dag så kanske jag inte hinner uppdatera hur ofta som helst! :) jag kommer blogga mer när skolan börjar igen. Jag har en ny mobil så det var väl de som drog mig till att blogga igen! Igår var det utomhus bio i stan, jag och mina vänner åkte dit och kollade på filmen hairspray. Det var himla mysigt, skönt hitta på något när man är hemma istället för att dega hemma. Idag ska jag vakna till och äts frukost, sen ska jag städa mitt rum. Ska börja trixa och fixa med blogg designen haha. Sedan ska jag till stan och träffa pia. ska köpa lite saker då jag fått min lön :) Kanske till och med springer ner till stranden en stund







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0