Wanties.

 
 
Först och främst måste jag varna er alla att jag är lite av beauty freak. Jag kan mer om smink märken än de flesta klädmärken. Men sakta o säkert håller jag på att jämna ut det med pengarna så jag inte spenderar allt för mycket på kicks. Här är några produkter jag vill så gärna ha i sminkväskan, och även produkter jag vill testa. Ni kan hitta de mesta på eleven.se och kicks.se 
 
1. MAC. Mineralize Skinfinsih Natural 305 kr finns på kicks.se 2. Studio Makeup Mist & £3.75 finns bara på elf.se 3. Flowerbob EdP 629 kr 4. Fragance Mist $12 finns på victoria secret. 5. MUP Brow Color Tri Brown 185 kr finns på kicks. 6. Collistar Tanning Compact Cream 270 kr finns på eleven.se. 6.Miracle Touch Creamy Blush 90 kr finns på kicks.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0