Throwback

 
 
Just nu är teknisksätt bloggdesignen uppe. Har dock några små saker kvar som ska göras imorgon! Därför kan det vara lite huller om buller just nu men de ska snart ordna sig. Jag och min vän Jennie satt och kolla bilder från klädparaden i nian imorse och de gav oss ett gott skratt. Jag har bett henne skicka några och får be henne skicka mer. Älskar kolla på bilder från min förra klass samt alla minnen man hade. Helst det bra minnerna. Jag har insett att jag har förändras väldigt mycket på ett år både bra och dåligt. Jag har börjat bry mig mer hur jag klär mig och ser ut än förut. Känner mig mognare på något vis! Det har bara gått mindre än ett år. Sjukt vad som kan förändras både i din omgivning och dig själv. Nu ska jag faktikst spela sims. Jag har knappt sovit något idag då erika valde ta allt täcke så blir säng tidigt för mig idag! Förlåt för dålig uppdatering. Har haft mycket i skolan samt jobbat med designen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0