Nothing like us.

 
 
Idag är det måndag. Jag kan säga jag hade extremt svårt att vakna imorse. Jag ville verkligen inte gå upp. På måndagar har jag bara en lektion men ändå! Fick verkligen kämpa mig upp för sedan cykla till skolan i små regnet. Vilket var inte så himla roligt alls! På matte lektionen satt vi bara och snacka. Vi hade ingen lärare idag vilket var skönt. Sedan följde raymond med mig för att gå till synsam där jag gjorde syn undersökning till körlektion. Vilket gick riktigt bra då jag fick alla rätt eller så. Inget fel på mina ögon inte! Sedan gick jag tillbaka till skolan för hämta mina saker och sedan cykla hem. Jag har legat i sängen och vilat sen gjorde jag äppelpaj. Var så otroligt sugen på de. Nu kollar jag gossip girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0