New in

 
 
 
Efter skolan gick jag och Erika till stan för kolla långklänning till vårshown i maj. Dock hittade jag inget så vi gick in till kicks och jag fick med mig några saker hem. Skulle inte köpa något först men det kittlades i fingrarna när jag höll i Emma S facial mist. Hade läst så himla bra saker om den och var tvungen att prova. Blev super njöd med det jag fick hem och det gick för femhundra lappen. Men kände jag kunna köpa lite saker då jag har sparat duktigt förra månanden! Efter de gick vi in på kullens och Erika fick med sig ett par snygga skor som hon ska ha till London. Hon åker ikväll med hennes pojkvän och sett ifram emot detta extremt länge. Nu ligger jag i min säng och kollar klänningar på Nelly.com. Jag vill ha en egen fin klänning till vårshowen så jag kan använda till sommaren. Men jag vill  vara 100 % innan jag köper. Nu blir det ett avsnitt av gossip girl
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kommer och snor din facial mist när du minst anar det! Vi ses på fredag! Puss puss love you! :)

2013-04-29 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0