En jäkla bra söndag

 
En otorligt bra söndag idag. Vaknade upp bakis och kände nej jag orkar inte gå upp tidigt och kände hela tiden, jag kan sova lite till. Men till slut slet jag mig upp. Kände mig sliten och ofixad men är glad att jag följde med mamma för se Angeline tävla. Otroligt kul att träffa henne. Kan också nämna att herregud vad jag saknat hästryggen. Fundererar starkt på hitta en bra ridskola och börja igen. Det är verkligen något jag har saknat. Angeline kom i alla fall på sjätte plats vilket var svin bra då Flash (hästen) är ridskolshäst och alla andra hade egen. Sjukt stolt. Nej det var en helt jävla bra idag. Nu har jag ätit mat och ligger i sängen ska kolla på gossip girl och mysa för imorgon är en ny vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0