Apr. 01, 2013

Nu ligger jag glad i sängen och ska ägna mig åt att se pll tills jag blir trött och sover. Dagen var helt otroligt rolig. Vaknade inte på rätt sida men den gamla klassen bestämde sig för att alla skulle äta ute nu när pia är i stan. Vi snackade allihopa i 3 timmar ungefär tills vi valde gå vidare till Erik dock stannade jag inte länge då mamma skulle hämta mig. Igår var min kusin här och vi ägnade oss med spela tvspel, också otroligt kul! Dock har jag faktiskt inte gjort något april skämt då jag faktiskt velat. Försökte lura pappa med jag var gravid men ja.. Det slutade med att jag stod och garva sönder. Försökte iallafall. Hittills har jag hållt mig upptagen hela lovet än så länge och faktiskt haft kul. Vi får se vad som händer imorgon! Håller också på med den nya blogg designen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0