13 april 2013

Nu har jag tagit en bad och kollar på gossip girl. Jag har haft beslutångest hela veckan på att hitta en serie att kunna följa igen. Pretty little liars kommer ut 11 juni/juli så länge har jag inte tid att vänta. Sedan följer jag massa andra serier men dem går på specifika dagar så vidare så gav gossip girl en chans. Hittils gillar jag den. Jag börjar få bloggtorka. Jag vill byta design och börja blogga fullt seriöst. Vilket jag ska. Men just nu känner jag att jag inte har bilder till att göra en ny blogg design. Suck. Nu ska jag ner och äta något litet sen kolla vidare. Jag kanske ska ut ikväll. Får se.
 
 
 
Juste igår kom pappa hem från en jobbresa och kom hem med två fina handväskor. Blev överlycklig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0